Menü
Kosár

ÁSZF

Általános Szerződési Feltételek és a vásárlás menete

Érvényes: 2018.04.23-tól visszavonásig

Kérjük, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Továbbá tudomásul veszi, hogy rendelése fizetési kötelezettséggel jár. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.
A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén az alább megadott elérhetőségeinken (telefonszám, e-mail cím, levelezési cím) rendelkezésére állunk!  
Jelen ÁSZF minden olyan adásvételre és szolgáltatás igénybevételre kiterjed, melyet Ön mint vevő a webáruházunkban történő megrendeléssel kezdeményez.
A vásárlás alapesetben elektronikus úton lehetséges, Interneten keresztül a kiválasztott termékek kosárba helyezésével és a megrendelési folyamat végig vitelével. Telefonon, faxon, e-mailen, levélben leadott rendeléseket ügyfélszolgálatunk rögzíti, és minden esetben visszaigazolja azokat is szóban, vagy írásban. Az ezt követő vásárlási folyamat és az arra érvényes feltételek az így leadott megrendeléseknél is megegyeznek az interneten leadott rendelések folyamataival és ezért jelen ÁSZF is egyaránt vonatkozik rájuk.
A szerződéseket nem iktatjuk. A szerződés nyelve magyar.

A szerződés lényeges tulajdonságai:

1.    Üzemeltetői adatok, tárhelyszolgáltató adatainak ismertetése  
2.    Megvásárolható termékek, szolgáltatások körének bemutatása
3.    A kínált termékek kategória besorolása
4.    Rendelési információk
5.    A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk
6.    Rendelés lépéseinek bemutatása  
7.    A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének ismertetése
8.    Házhoz szállítással kapcsolatos információk, tudnivalók bemutatása
9.    Házhoz szállítás díjszabása
10.    Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan
11.    Jótállási, garanciális információk, tudnivalók
12.    Az elállás joga
13.    Elállási jog gyakorlásának menetéről szóló tájékoztató
14.    Panaszkezelés

 

1. Üzemeltetői adatok

 Általános rendelkezések
1.1. A Webáruházat a MANDA KFT. üzemelteti (továbbiakban: üzemeltető).
1.2. Az üzemeltető cégadatai és elérhetőségei az alábbiak:
Cégnév: MANDA KFT
Központi iroda, postacím és ügyfélszolgálat: 2045 
Törökbálint, Kazinczy Ferenc utca 124/A
Elérhetőség: info@lpv.hu +36307870946
Székhely: 2045 
Törökbálint, Kazinczy Ferenc utca 124/A
Cégjegyzékszám: 01-09-688978
Nyilvántartást vezető bíróság Pest Megyei Bíróság, mint Cégbíróság
Adószám: 12492390-2-13
Bankszámlaszám: 10701087-47628601-51100005 CIB
Ügyvezető: Megyesi Péter

Adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-83306/2015
Helyi önkormányzat nyilvántartási száma:
Szerződés nyelve: magyar, amelyet az üzemeltető nem iktat

Tárhelyszolgáltató:

ELIN.hu Informatikai Szolgáltató és Tanácsadó Kft.
Tárhelyszolgáltató adatai:
Cégnév: ELIN.hu Informatikai Szolgáltató és Tanácsadó Kft.
Székhely: 9024 Győr, Déry T. u. 11. 
Adószám: 14315754-2-08
Nyilvántartási szám: 08-09-016359
E-mail cím: info@elin.hu
Telefonszám: +36 70 297 4811

2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

Azokat a termékeket vásárolhatja meg webáruházunkban, melyeket a bal felső (Termékeink) menüpontban is megtalál. A termékek köre: Páramentesítők, Ipari páramentesítők, Légtisztítók, Hősugárzók, Mérőműszerek, Szerszámgépek, Ventilátorok, Videoszkópok, Hőkamerák, Porelszívók, Ipari ventilátorok, Ózongenerátorok, Szerelő sátrak, Mobil klímák, és mindezek tartozékai, valamint további termékek.

3. A kínált termékek kategóriába sorolása:

A kínált termékeket több fő kategóriába soroltuk, úgy, mint
•    Páramentesítők
•    Ipari páramentesítők
•    Légtisztítók
•    Hősugárzók, infrafűtés, üvegradiátor
•    Mérőműszerek
•    Szerszámgépek
•    Ventilátorok
•    Videoszkópok
•    Hőkamerák
•    Porelszívók
•    Ipari ventilátorok
•    Ózongenerátorok
•    Szerelő sátrak
•    Mobil klímák
•    Tartozékok


4. Rendelési információk

Rendelését egyszerűen leadhatja a webáruház felületén keresztül. A regisztráció nem szükséges, de ha később is szeretne nálunk vásárolni, akkor érdemes regisztrálnia, hogy legközelebb a rendszer már automatikusan felkínálja Önnek az adatait.
Rendelhet e-mailben, telefonon, faxon, vagy levélben is az üzemeltető adatai pontban felsorolt elérhetőségeinken.
A termékek ára tartalmazza a törvényben előírt ÁFÁ-t, azonban nem tartalmazza a szállítási költséget, mely a termékek méretétől, súlyától és értékétől, illetve a fizetés módjától függően változnak. A pontos szállítási költségről a rendelés során tájékoztatjuk.
A termékeket cégünk a GLS futárszolgálattal vagy a TRANS-O-FLEX, Pannon XP, Ware-Log futárszolgálattal szállítja Önnek házhoz, de lehetősége van az árut személyesen is átvenni bemutatótermünkben, de erről mindenképpen egyeztetnie kell velünk legalább 1 nappal az átvétel előtt.
Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.


5. A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk

Szolgáltató köteles a Vevő részére a megrendelés leadását követő 48 órán belül e-mailben visszaigazolni a leadott rendelést. Amennyiben ez 48 órán belül nem történik meg, úgy a Megrendelőt nem köti a megrendelése és nem köteles a kiszállított terméket átvenni.
A megrendelés nem kötött regisztrációhoz. A megrendelések feldolgozása munkanapokon 9-16 óráig történik. Természetesen a vásárlók ezen időintervallumon kívül is leadhatják a megrendelését, mely a következő napon kerül feldolgozásra.
Ügyfélszolgálatunk minden esetben visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését. Az általános teljesítési határidő a visszaigazolástól számított 2-6 munkanap.
A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.
Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

 

6. Rendelés lépéseinek bemutatása

Vásárlási tudnivalók
Roppant egyszerű nálunk vásárolni és jóval gyorsabb, mint egy hagyományos boltban. Legegyszerűbb, ha követi az automata rendszert és csak kitölti a megfelelő adatokat. Ha valahol mégis elakad, akkor segítséget nyújthat ez a rövid tájékoztató.
A következőkben végigvezetjük azokon a pontokon, melyek segítségével megrendelhet minden a honlapunkon szereplő termékeket, mint pl. páramentesítő, légtisztító, szerszámgép, mérőműszer stb.
A termék kosárba helyezése
Ha kiválasztotta az Önnek megfelelő terméket, akkor a "Kosárba" gomb segítségével a bevásárlókosárba helyezheti azt. A Kosárba természetesen egyszerre több készüléket is elhelyezhet és amíg nem véglegesíti a megrendelést, addig korlátlanul változtathatja a termékek mennyiségét, vagy törölheti azokat.
Rendelés elküldése
Ha meg szeretné vásárolni a kosárba helyezett készülékeket, akkor kérem:

1.    Kattintson a "Fizetés" feliratra.
2.    Ezután eldöntheti, hogy regisztrált felhasználóként, vagy regisztráció nélkül szeretne vásárolni. A regisztrációnak az előnye, hogy a webshop megjegyzi az Ön adatait és a későbbi rendelés esetén nem kell újra beírnia azokat.
3.    Majd töltse ki a vásárláshoz szükséges mezőket, melyeket megjelenít a webshop.
4.    Válassza ki a szállítási módot.
5.    Válassza ki a fizetési módot.
6.    Olvassa el és fogadja el az ÁSZF Szabályzatot  és a rendeléssel járó fizetési kötelezettséget.
7.    Ha mindent rendben talál, akkor kattintson a "Megrendelés" gombra.

Kérem kiemelten ügyeljen elérhetőségeinek megfelelő megadására, hiszen csak ebben az esetben tudjuk a rendelést visszaigazolni, valamint teljesíteni. Hibás adatok megadása esetén meghiúsulhat a kapcsolatfelvétel. Pl. az E-mailes visszaigazolást megakadályozhatja a rosszul megadott E-mail cím, vagy a postafiókjához tartozó tárhely telítettsége is.
A rendelés véglegesítése során a vásárlónak el kell fogadnia az Általános Szerződési Feltételeket és kijelenti, hogy tudomásul veszi, hogy rendelése fizetési kötelezettséget von maga után.
Adatbeviteli hibák javításának lehetőségei:
A rendelés során lehetőség van a kosár tartalmának megtekintésére, illetve módosítására, amennyiben a kosár nem a megrendelni kívánt mennyiséget tartalmazza, úgy a „Mennyiség”oszlopban található adatbeviteli mezőbe írja be a rendelni kívánt mennyiség darabszámát, majd nyomja meg a „Módosítom a darabszámot” gombot. Amennyiben törölni kívánja a kosárban található termékeket, akkor nyomja meg az „X” „Kiveszem” gombot, majd ezt követően a felugró ablakban az „OK” gombot.
A rendelés során a fogyasztónak folyamatosan lehetősége van a bevitt adatok javítására/törlésére. Amennyiben Ön már a javítani kívánt adatlapon tartózkodik, de még nem véglegesítette a megrendelést úgy célszerű a böngésző vissza gombjára kattintani (kék nyíl) a kívánt oldal megjelenéséig, ahol a fogyasztó már módosítás el tudja végezni.

7. A megrendelt termék házhoz szállítása és díjfizetési módok

Kérjük, hogy a jótállási jegyen kívül a nyugtát vagy számlát is szíveskedjen megőrizni a gyorsabb és hatékonyabb ügyintézés érdekében.
A számlát és a garancia levelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét, és ne vegye át a csomagot. Kérjük kísérje figyelemmel, hogy a jótállási jegy megfelelően érvényesítésre került-e, mivel az esetlegesen kijelölt szervizeknél a jótállási igény csak érvényes jótállási jeggyel érvényesíthető. Amennyiben a jótállási jegy szabálytalanul került kiállításra, jótállási igényével, kérjük forduljon hozzánk és kérje jegyzőkönyv felvételét. A jótállási jegy szabálytalan kiállítása vagy a fogyasztó részére történő átadás elmaradása nem érinti a jótállási kötelezettségvállalás érvényességét.

8. Házhoz szállítással kapcsolatos információk, tudnivalók bemutatása

Szállítási módok:

Webáruházunk megrendeléseit belföldön általában a GLS futárszolgálat vagy a TRANS-O-FLEX, Pannon XP, Ware-Log futárszolgálat teljesíti. A csomagok kézbesítése rendszerint munkanapokon 8-17 óra között történik. Ha ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, akkor érdemes munkahelyi címét megadni, vagy egyes településeken a futárszolgálatok felár ellenében hétvégi kézbesítést is vállalnak. Utóbbinak a lehetőségét mindenképp érdemes velünk ellenőriztetni az adott településsel kapcsolatban. A futárszolgálat kétszer próbálja meg kézbesíteni a csomagot. Az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

Külföldi szállítás
Külföldi szállítás is megoldható. Ebben az esetben kérem telefonon egyeztessen velünk a szállítás módjáról és annak költségről. 30 kg-ig pl. DPD futárszolgálattal, nehezebb termékek esetében pedig egyéb szállítmányozó cégekkel is dolgozunk.

Fizetési feltételek
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítőjén és a visszaigazoló levélben minden költséget tartalmaz.
A következő fizetési lehetőségek közül választhat:
1.    Utánvét: A csomagot a futár kézbesíti és átvételkor kell neki a termék árát és a szállítási költséget kifizetni.
2.    Banki utalással: Megrendelés után visszaigazoló emailt küldünk Önnek, mely alapján elutalhatja nekünk az összeget. Miután beérkezett a pénz a bankszámlára, átadjuk a terméket a futárnak. Ebben az esetben a futárnak már nem kell fizetnie semmit.
3.    Bankkártyás fizetés: A megrendelés után átirányítjuk Önt a Cib Bank fizetési felületére, ahol kifizetheti a megrendelés összegét.
4.    Készpénz: Telefonos egyeztetés után telephelyünkön, vagy kiskereskedőnk telephelyén készpénzzel is fizethet.
A szállítási határidő általában 2-6 munkanap. Ennél hosszabb szállítási határidő esetén felvesszük a kapcsolatot a megrendelővel.

9. Házhoz szállítás díjszabása és költségei:

A házhozszállítás díja a termék súlyától függ. A részletes díjtáblázatot az alábbiakban megtalálja:
Háztartási termékek esetén:
0 -5 kg-ig    bruttó 1.790 Ft (pl. akkus fúrók, mérőműszerek, szűrők, tartozékok)
5 -19 kg-ig bruttó 2.500 Ft (pl. háztartási páramentesítők, háztartási készülékek)
19 - 30 kg-ig bruttó 4.500 Ft (pl. 2 páramentesítő együtt)
30 - 45 kg-ig bruttó 7.000 Ft (pl. 3 páramentesítő együtt)
45 kg felett      bruttó 18.000 Ft
Ipari termékeket 40 kg felett csak raklapon tudunk szállítani, aminek a szállítási díja bruttó 21.000 Ft
Az egyes szállítási díjak minden egyes termék ismertetőjében is láthatóak.

Utánvételes fizetés: 

Utánvételes fizetés esetén utánvét extra költséget számítunk fel melynek költsége a következő:

0-30.000 Ft vásálási érték esetén 500 Ft
30.001 Ft-tól 700 Ft


Fenti árak az ÁFA-t tartalmazzák.
A változtatás jogát fenntartjuk!

Számlázás:
A Manda Kft, az értékesített Termékekről szóló számlát elsősorban nyomtatva bocsájtja a Vásárló rendelkezésére. A kiállított számla a készülék mellett a csomagban található. 


10. Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatban

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

11. Jótállás

Kellékszavatosság
Ön a Manda Kft. hibás teljesítése esetén a vásárló a Manda Kft. vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. A Vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. A vevő fogyasztói szerződés esetén az átvétel időpontjától számított 2 éven belül érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl a vásárló kellékszavatossági nem tudja érvényesíteni.  A Vevő a kellékszavatossági jog érvényesítése esetén kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vevő által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról a Vásárló egy másikra is áttérhet, ebben az esetben viszont a Vevő köteles az áttérés költségét viselni kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele amennyiben a Vevő igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Manda Kft. nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Vevő köteles bizonyítani, hogy a Vevő által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
Termékszavatosság
Ingó dolog (termék) hibája esetén a Vevő eldöntheti, hogy a korábban ismertetett  Kellékszavatossági jogot vagy a  Termékszavatossági igényt érvényesíthet. Termékszavatossági igényként a Vevő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
A termék abban az esetben tekinthető hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Termékszavatossági igényét a Vevő a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével a Vevő e jogosultságát elveszti. Termékszavatossági igényét a Vevő kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vevőnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

 •    a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
•    a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
•    a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

 A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
 Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
 

Jótállás

Hibás teljesítés esetén a Manda Kft. a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet  alapján illetve a rendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkekre (10 000 Ft feletti értékű termékekre) a kötelező 1 év jótállást vállal.
 A Manda Kft.  jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett
Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont  a Vevőt a jótállásból fakadó jogok az Kellékszavatosság  és a Termékszavatosság ismertetésénél meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.
Amennyiben a jótállás kérése helytálló, a vásárló kérheti a termék cseréjét, vagy javítását. Amennyiben nem áll módunkban a termék cseréje készlethiány miatt, a javítás lehetősége áll fenn. Lehetőség van az árleszállítás igénylésére illetve a vételár visszatérítésére abban az esetben, ha sem a termék cseréjére sem a javítására nincs lehetőség.
Amennyiben a Vevő a termék meghibásodása miatt a termék átadásától számított három munkanapon belül érvényesíti csereigényét a Vállalkozás köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
A megvásárolt termékekre vonatkozó szavatossági vagy jótállási igényét jelezheti személyesen vagy levélben az alábbi elérhetőségek egyikén:
•    Telephely:
2045 
Törökbálint, Kazinczy Ferenc utca 124/A
•    E-mail: info@lpv.hu
•    Tel: 06307870946, 06205581336
A 10 000 Ft bruttó vételár feletti készülékek, berendezések kötelező jótállással forgalmazhatók, a jótállási idő minimum 1 év. A pontos jótállási időről minden termékünk ismertetőjében felvilágosítást adunk. A jótállási idő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadásával kezdődik.
Természetesen a gyártó/jogszabály által biztosított jótállás mellett a törvény által biztosított szavatossági jogok is érvényesek. Cégünk magára kötelezőnek tekinti az alábbi rendeleteket is:
•    151/2003 kormányrendelet
Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a fogyasztási cikket kicseréljük, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
A jótállás abban az esetben érvényes, ha a felhasználó betartotta a használati utasításban előírt feltételeket, azaz, ha a készüléket rendeltetésszerűen használta, ellenkező esetben pedig a szerviz/kereskedő bizonyítja, hogy a hiba a nem rendeltetésszerű használatra vezethető vissza.

 

12. Elállás joga

Amennyiben a csomag átvétele után szeretné a fogyasztó visszaküldeni a megrendelt terméket, akkor erre főszabály szerint az áru kézbesítésétől számítva 14 napon belül van lehetősége. Indoklás nem szükséges. A termék árát legkésőbb az elállást követő 14 napon belül visszatérítjük. Amennyiben a fogyasztó hibájából keletkezett bármilyen kár, vagy sérülés az árun, akkor annak helyreállítási értékét meg kell térítenie. Bármilyen sérülést, hiányosságot a kézbesítő és az átvevő közötti jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia. A vásárolt termék elállás miatti visszaszállítás költsége a fogyasztót terheli!
 *fogyasztó: az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személy, továbbá a békéltető testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében eljáró, külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki, illetve amely árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje; ettől eltérően a pénzügyi jogok biztosára vonatkozó szabályok alkalmazásában a pénzügyi szervezet szolgáltatásait igénybe vevő természetes személy (ideértve az egyéni vállalkozót is) és mikrovállalkozás.

 

13. Elállási jog gyakorlásának menete:

A Fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján jogosult az áru átvételét követő 14 napon belül indokolás nélkül elállni a vásárlástól. Ebben az esetben Szolgáltató köteles a Fogyasztó által kifizetett teljes összeget haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által kifizetett teljes összeget ideértve a kiszállítás költségét is.  
A fogyasztó a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát. Fogyasztó az elállási/felmondási az elállásra/felmondásra vonatkozó egyértelmű nyilatkozata útján gyakorolhatja jogát. A Fogyasztó elállási szándéknak bejelentésére felhasználhatja az alábbi elállásinyilatkozat-mintát is:

Elállási / Felmondási nyilatkozat minta
A fogyasztó az alábbi elállási minta kitöltésével és elérhetőségünkre történő visszajuttatásával is gyakorolhatja az elállási jogát (csak a szerződéstől való elállási / felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza).
Címzett:
Cím:
Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási jogomat az alábbi termék/ek adásvételére irányuló szerződés tekintetében:
Termék/ek neve/i:
Szerződéskötés időpontja / átvétel időpontja:
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:

Bankszámlaszám, a visszautalás teljesítéséhez: 
A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
Kelt: ....................................

Szükség esetén az Elállási nyilatkozat-minta
innen   tölthető le.

Elállási jog gyakorlásának a menete:

Amennyiben a Fogyasztó élni kíván az elállási joggal, úgy köteles az elállási szándékát tartalmazó  elállási nyilatkozatot az alábbi elérhetőségek egyikére elküldeni:
Postázási cím:
2045 Törökbálint, Kazinczy Ferenc utca 124/A
Email cím: info@lpv.hu

Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, amennyiben a termék kézhezvételétől számított 14. nap lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát. Írásban történő elállás esetén elég csak az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, email vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az email illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe.
A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Manda Kft. címére késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, amennyiben  a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket (tehát nem kell megérkezni 14 napon belül). Az elállási határidő a termék átvételekor, illetve szolgáltatásnál a szerződéskötéskor kezdődik. A fogyasztó a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát. A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket, kivéve, ha az Eladó vállalja ezen költségek viselését. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A Szolgáltató azonban nem köteles a Fogyasztó része megtéríteni azon többletköltségeket, amely a Szolgáltató által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik. A Szolgáltató jogosult a Fogyasztó által kifizetett teljes összeg visszafizetését mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte.
A Szolgáltató visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztó semmilyen többletköltség nem terheli. A Fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.
A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy az elállási jogot a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban meghatározottak szerint gyakorolja.
Több termék adásvételekor, amennyiben az egyes termékek szállítása eltérő időpontban történik, úgy az  utoljára szolgáltatott termék, illetve több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára kézbesített tételnek vagy darab kézhezvételtől számított 14 napon belül élhet a vásárló az elállási joggal.
A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket, kivéve ha az Eladó  vállalja ezen költség viselését. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az Eladó elállási jog gyakorlása esetén nem vállalja át a Fogyasztótól a termék visszaszállítási költségét, így az a Fogyasztót terheli.

Amennyiben a vállalkozás az elállási vagy felmondási jogra vonatkozó tájékoztatási kötelezettségének nem tesz eleget, úgy az elállási vagy felmondási idő 12 hónappal meghosszabbodik. Ha a vállalkozás a termék kézhezvételének vagy a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap lejártát követően, de 12 hónapon belül megadja a tájékoztatást, úgy az elállásra vagy felmondásra nyitva álló határidő e tájékoztatás közlésétől számított 14 nap.  
A 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet 29. § (1)-nek alapján a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogát az alábbi esetben: c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak; d) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében; e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza; f) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel.
Az információk tulajdonjoga
Kijelentjük, hogy a Manda Kft. birtokolja az oldalainkon látható információkat. A www.lpv.hu oldalainak tartalmát és a kialakítását nemzetközi és magyar törvények védik. Tilos továbbá a tőlünk származó információk, cikkek árusítása, bármilyen formában történő megváltoztatása és ismételt megjelentetése. A megjelent anyaggal kapcsolatos minden további jogunkat fenntartjuk, és szükség esetén akár bírósági úton is érvényesítjük.

 

14. Panaszkezelés

Cégünk igyekszik minden panaszt jogszerűen kezelni. Amennyiben bármi hiányosságot tapasztal, kérjük, jelezze felénk, és orvosoljuk a problémát.
Ha mégis jogi úton szeretné érvényesíteni a panaszait, akkor ezt a következő módokon teheti meg:
A webáruház tevékenységével, vagy a webáruház által forgalmazott termékkel kapcsolatos panaszukat személyesen, e-mailben és postai úton is benyújthatjuk a webáruház üzemeltetője részére. Webáruházunk rendelkezik bemutatóteremmel, így ott személyesen, vagy e-mailen és postai úton nyújthatják be panaszaikat. Az eladó az e-mailen vagy postai úton érkezett panaszra köteles érdemben írásban válaszolni és 30 napon belül a vásárló részére elküldeni.
Amennyiben az eladó a vásárló által megfogalmazott panaszt nem tartja jogosnak úgy azt köteles megindokolni és a vásárló részére írásban elküldeni, továbbá köteles írásban tájékoztatást adni, a vásárló részére, hogy panaszának jellege szerint, mely panaszügyintézési lehetőségek állnak rendelkezésére. Az eladó köteles megadni a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti illetékes békéltető testület székhelyét, telefonos elérhetőségét, internetes elérhetőségét és levelezési
A Felhasználó az Infotv.,valamint a Polgári Törvénykönyv (2013. évi V. törvény) alapján bíróság előtt érvényesítheti jogait.
Felhasználó a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos panaszait az alábbi elérhetőségeken tudja bejelenteni:
Levelezési cím: Manda KFT,
2045 Törökbálint, Kazinczy Ferenc utca 124/A
Telefonszám: 06-30-7870946
E-mail cím: info@lpv.hu
Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.
Levelezési cím: 1530 Budapest, Postafiók: 5.
Telefon: +36 -1-391-1400
Fax: +36-1-391-1410
E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu

Fogyasztóvédelmi hatóság:
A fogyasztók a fogyasztóvédelmi panaszaikat a lakhelyükhöz legközelebb eső illetékes járási hivatala fogyasztóvédelemmel foglalkozó munkatársainál jelenthetik be. A panasz elbírálását követően szükség esetén lefolytatják a hatósági eljárást. A másodfokú hatósági feladatok – amelyeket korábban az NFH látott el – országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatalhoz kerültek. A járási hivatalok listája az alábbi linken található: http://jarasinfo.gov.hu/
A területileg illetékes Területi Főfelügyelőség elérhetőségei:
Területi Főfelügyelőség neve: Budapest Főváros Kormányhivatala (BFKH) XI. Kerületi Kormányhivatal Hatósági Osztály I. és II.
Területi Főfelügyelőség székhelye: 1113 Budapest, Bocskai út 39-41.
Területi Főfelügyelőség telefonszáma: +36 (1) 896-4357, +36 (1) 896-6265
Területi Főfelügyelőség e-mail címe: hatosag@11kh.bfkh.gov.hu, titkarsag@11kh.bfkh.gov.hu
Honlap: http://www.kormanyhivatal.hu

Békéltető Testület:
Amennyiben a vásárló fogyasztói panaszát elutasítjuk úgy Ön velünk szemben jogosult fogyasztói panasszal élni, melyet az Ön lakhelye, vagy tartózkodási helye szerinti illetékes Békéltető Testülethez nyújthat be. A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A fogyasztó békéltető testülethez fordulás feltétele, hogy a fogyasztó megkísérelje a vitát közvetlenül a vállalkozással rendezni. A közvetlen vitarendezés történhet személyesen a szolgáltató ügyfélszolgálatán, telefonon, e-mailben. További követelmény, hogy a testület eljárása iránti kérelem, melyet a testület elnökéhez kell benyújtani, tartalmazza az alábbiakat: a fogyasztó neve, lakóhelye, tartózkodási helye; annak a vállalkozásnak neve és székhelye, vagy telephelye mellyel a fogyasztó vitában áll; ha a fogyasztó annál a testületnél kívánja kérelmét benyújtani, amelyiknek az illetékessége a szerződés teljesítésének helyéhez igazodik, akkor a fogyasztónak meg kell jelölnie a szerződés teljesítésének helyét; a fogyasztó álláspontját a fennálló vitáról, valamint azokat a tényeket, bizonyítékokat amik alátámasztják saját álláspontját; a fogyasztó azon nyilatkozatát, ami igazolja azt, hogy a vitát megkísérelte rendezni közvetlenül a vállalkozással; a fogyasztónak nyilatkoznia kell továbbá arról is, hogy nem kezdeményezett eljárást a vitás ügyében másik békéltető testületnél, nem kezdeményezett közvetítői eljárást, illetve polgári peres eljárást; tartalmaznia kell azt, hogy mit kér, milyen döntés meghozatalát várja a testülettől. végül a kérelmen szerepelnie kell a fogyasztó aláírásának Mindezek mellett a kérelemhez csatolni kell minden olyan iratot, melyre a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, továbbá azon iratokat is, melyek bizonyítják, hogy a fogyasztó megkísérelte a vita rendezését a vállalkozással, de az eredménytelen maradt. Tájékoztatjuk Önt, hogy a vállalkozásunkat együttműködési kötelezettség terheli a békéltető testületi eljárásban.

Békéltető Testületek elérhetőségei:
Békéltető Testületek elérhetőségei: Baranya Megyei Békéltető Testület Címe: 7625 Pécs, Majorosy Imre u. 36. Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109. Telefonszáma: (72) 507-154 Fax száma: (72) 507-152 Elnök: Dr. Bodnár József E-mail cím: bekelteto@pbkik.hu .
Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4. Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500 Fax száma: (76) 501-538 Elnök: Dr. Horváth Zsuzsanna E-mail cím: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu
Békés Megyei Békéltető Testület Címe: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5. Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775 Fax száma: (66) 324-976 Elnök: Dr. Bagdi László E-mail cím: bekeltetes@bmkik.hu; bmkik@bmkik.hu
Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1. Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870 Fax száma: (46) 501-099 Elnök: Dr. Tulipán Péter E-mail cím: bekeltetes@bokik.hu
Budapesti Békéltető Testület Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. Telefonszáma: (1) 488-2131 Fax száma: (1) 488-2186 Elnök: Dr. Baranovszky György E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
Csongrád Megyei Békéltető Testület Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12. Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék Fax száma: (62) 426-149 Elnök: Dr. Horváth Károly E-mail cím: info@csmkik.hu
Fejér Megyei Békéltető Testület Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6. Telefonszáma: (22) 510-310 Fax száma: (22) 510-312 Elnök: Dr. Vári Kovács József E-mail cím: fmkik@fmkik.hu; bekeltetes@fmkik.hu
Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a. Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217 Fax száma: (96) 520-218 Elnök: Horváth László E-mail cím: bekelteto@gymskik.hu
Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10. Telefonszáma: (52) 500-735 Fax száma: (52) 500-720 Elnök: Dr. Hajnal Zsolt E-mail cím: hbkik@hbkik.hu
Heves Megyei Békéltető Testület Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15. Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440. Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék Fax száma: (36) 323-615 Elnök: Dr. Gordos Csaba E-mail cím: hkik@hkik.hu
Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. Telefonszáma: (56) 510-610 Fax száma: (56) 370-005 Elnök: Dr. Lajkóné dr. Vígh Judit E-mail cím: kamara@jnszmkik.hu
Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36. Telefonszáma: (34) 513-010 Fax száma: (34) 316-259 Elnök: Dr. Rozsnyói György E-mail cím: kemkik@kemkik.hu
Nógrád Megyei Békéltető Testület Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a Telefonszám: (32) 520-860 Fax száma: (32) 520-862 Elnök: Dr. Pongó Erik E-mail cím: nkik@nkik.hu
Pest Megyei Békéltető Testület Címe: 1055 Budapest Kossuth tér 6-8. Telefonszáma: (1)-474-7921 Fax száma: (1)-474-7921 Elnök: dr. Csanádi Károly E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu
Somogy Megyei Békéltető Testület Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6. Telefonszáma: (82) 501-000 Fax száma: (82) 501-046 Elnök: Dr. Novák Ferenc E-mail cím: skik@skik.hu
Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2. Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180 Fax száma: (42) 420-180 Elnök: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu
Tolna Megyei Békéltető Testület Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. Telefonszáma: (74) 411-661 Fax száma: (74) 411-456 Elnök: Dr. Gáll Ferenc E-mail cím: kamara@tmkik.hu
Vas Megyei Békéltető Testület Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2. Telefonszáma: (94) 312-356 Fax száma: (94) 316-936 Elnök: Dr. Kövesdi Zoltán E-mail cím: vmkik@vmkik.hu
Veszprém Megyei Békéltető Testület Címe: 8200 Veszprém, Budapest u. 3. Telefonszáma: (88) 429-008 Fax száma: (88) 412-150 Elnök: Dr. Vasvári Csaba E-mail cím: info@bekeltetesveszprem.hu
Zala Megyei Békéltető Testület Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24. Telefonszáma: (92) 550-514 Fax száma: (92) 550-525 Elnök: Dr. Molnár Sándor E-mail cím: zmkik@zmkik.hu; zmbekelteto@zmkik.hu
Online vitarendezési platform
Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben. Magyarország is köteles ún. online vitarendezési kapcsolattartó pontot működtetni, ahol minimum két tanácsadónak kell rendelkezésre állnia, akik segítik a vitás feleket, ha az eljárással kapcsolatban kérdésük merülne fel. Ezt a feladatot hazánkban a Budapesti Békéltető Testület látja el. http://www.bekeltet.hu
Az online vitarendezési platform az alábbi linken érhető el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU  

Bírósági eljárás
Amennyiben a fogyasztó nem fordul békéltető testülethez, vagy az eljárás nem vezetett eredményre, úgy a fogyasztónak a jogvita rendezése érdekében lehetősége van bírósághoz fordulni.
A pert keresetlevéllel kell megindítani, amelyben az alábbi információkat kell feltüntetni:
• az eljáró bíróságot;
• a feleknek, valamint a felek képviselőinek nevét, lakóhelyét és perbeli állását; az érvényesíteni kívánt jogot, az annak alapjául szolgáló tényeknek és azok bizonyítékainak előadásával;
• azokat az adatokat, amelyekből a bíróság hatásköre és illetékessége megállapítható;
• a bíróság döntésére irányuló határozott kérelmet (kereseti kérelem).
• A keresetlevélhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát amelynek tartalmára bizonyítékként hivatkozik.
________________________________________
Aki a webáruházunkba regisztrálja magát, az Általános Szerződési Feltételeinket elfogadottnak tekinti, azzal egyetért.
A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a www.lpv.hu oldal  általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.
Jelen Általános Szerződési Feltételek dokumentum nyomtatóbarát változatának letöltéséhez, és megtekintéséhez kérem, kattintson a lenti nyomtatás ikonra. Amennyiben pedig pdf formátumban szeretné letölteni a dokumentumot akkor azt ide kattintva tudja megtenni:
ÁSZF pdf
Jó vásárlást kívánunk és reméljük megtalálja az Önnek megfelelő berendezést honlapunkon!
Manda Kft.